Lalala

Har ni också upplevt nån gång att det finns (minst) en låt som gör er gråtfärdiga bara av att lyssna på den?
Jag har en sån låt, som jag lyssnar på nu! Och det är, tada:
Tome to say goodbye - Andrea Boceli och Sarah Brightman

Den är ju för fan underbar! Tycker jag då....

Men den känns magisk på nåt sätt, den gör att jag glömmer om mina problem en stund. Det känns som om min bröstkorg skulle sprängas när jag lyssnar på den, men på ett positivt sätt.

Nu rinner det nästan. Ögonen alltså ;)

Puff.
Men den är  ju fin, och jag är lite smått trött. Så det så.

Hoppas att ni mår bra och inte springer runt och gråter p.g.a olika låtar.

It's time to say goodnight!!!!
Kram
Eiz

Kommentarer
Postat av: Hanna

Japp, det har jag. Musik betyder väldigt mycket för mig, det är många låtar som påminner mig om tillfällen och saker, både bra och dåliga.

2009-10-27 @ 13:31:37
URL: http://haneys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0