Please don't leave me....

Jo, hej! Jag har inte skrivit på ett tag. Anledningar:
1. Hade inte tid
2. Visste inte riktigt VAD jag ska skriva

Som ni kanske vet så har jag börjar gymnasiet... SP09B, plugg plugg :) (EN NY SKOLLAPTOP!)
Fast schemat är ganska chill... En hel del grejer att göra men, vad gör man... Det är bara att ta tag i det, eller hur?
Idag så har jag varit på synundersökning... Från - 0.75 så har mina ögon gått till - 1.25... Spännande!
Men nu ska jag få heeeeelt nya glasögon, väldigt nice är det :D

Hm... Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer... Jag lever och mår bra, har fått en helt ok klass, vilket är viktigt.
Och så ska man bara försöka vara lite mer social antar jag, annars blir folk sura på en ;)

Jag antar att det är allt för den här gången, hoppas att jag skriver kanske lite mer nån gång snart ^^

Förlåt för alla stavfel, jag är trött.

God natt :)
Kram, Eiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0