This love



Bästa låten ever: http://www.youtube.com/watch?v=XPpTgCho5ZA&feature=related

Ja, jag sitter hos mamma just nu, fast jag är ensam.

Jag har typ fått världens städmani... synd att den avtar så fort jag kommer in i mitt rum.
Men men, man kan inte få allt man vill ha, eller hur?

Jag har märkt en grej, jag är extremt feg.
Ibland när jag läser någons blogg så känner jag igen mig och har en enorm lust att kommentera.
Men jag vågar aldrig.

Skumt, eftersom det brukar vara människor jag knappt känner osv, men ändå.

Aja, jag har varit superduktig idag och städat mammas kök, nu ska jag bara dammsuga och lite till så är jag klar.
Jag är glad att jag inte bor hos mamma längre eftersom vi funkar tillsammans så fort vi inte träffas för ofta. När vi bodde tillsammans så brukade vi bråka asmycket och nu kan jag hälsa på henne lite då och då så är allt ok, även om hon börjar irritera mig lite.
Kanske inte hon, men hela "måste-göra" grejen, tex att man MÅSTE hälsa på sin mamma helst minst en gång i veckan (med tanke på att jag bor så pass nära) och man MÅSTE svara på mail från sin biologiska mamma på en gång annars kan det uppfattas som om man skiter i allt och alla.

Jag menar, jag fick påskhälsningar från min biologiska mamma och jag blev ju glad och så men jag kom inte på nåt att skriva typ, men jag var ju tvungen att svara annars skulle hon bli sårad, så att jag skrev några tomma ord som typ tack, detsamma.

Jag stör mig på sånt.

Kram kram
Eiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0