What's the point?



Well, jag stannade hemma idag. Jag har ont i halsen och mår illa, men jag överlever!

Idag så kommer folket hem, vilket är extremt skönt faktiskt. Jag har varit ensam hemma i exakt en vecka idag och det har varit ortoligt skönt, men jag saknar alla små saker. Typ, att nån märker om du inte kommer ut ur sovrummet på morgonen, att nån säger hej när du kommer in genom dörren, att nån annan matar katten om du råkar glöma det.

Men jag har varit extremt duktigt, typ tvättat en massa tvätt, städat (fast får städa igen idag) osv.

Dessutom så funderar jag på vad jag ska välja inför andra året på gymnasiet, jag undrar om jag ska ta mediekommunikation eller enterprenörskap... Jag är inte speciellt interesserad av nån av de två, men jag måste läsa nåt för att jag vägrar ta Spanska.
Jag menar, jag pluggar redan svenska och engelska, tentar av polska, pluggar franska steg 3, kommer fortsätta med det nästa år + att jag ska börja plugga italienska i lite snabbare fart!

Och ändå är det nästan omöjligt för mig att komma in på psykologiutbildningen.

Men jag tänker inte ge upp!

Kram
Eiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0