Åsiktshavet

Alltså, hur vet man vad man ska tycka?

Det finns tex väldigt många åsikter om samma sak, och även om man tycker att några st låter bra, så kan man ju bara ha en åsikt, eller hur?

Tex, var går gränsen för att vara slampig?
Det har jag funderat länge, eftersom jag själv har inte någon åsikt eftersom jag försöker att inte bedöma människor om jag kan undvika det...

Det finns så många vinklar man kan titta ifrån, vilket gör att det finns hur många åsikter om det.
Hur ska man kunna anpassa sig efter alla?
Omöjligt antar jag.

Och dessutom, vf glömmer man ibland hur svåra saker egentligen är?
Tex man har gjort något jobbigt, men efter en stund så glömmer man det och tror att det är ju enkelt.

Jag vet inte själv och ska nog fundera på det en stund till
Kram, Eiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0