Confused

Jag är förvirrad, fast på ett positivt sätt för en gångs skull.
Jag kan nästan slappna av och luta mig bakåt.
Fast jag hinner inte med det nu, ska till Polen imorgon ;) Jag är glad, även om jag är pank.
Men i alla fall, idag så ska jag hem, städa mitt rum, packa och sen så hinner jag kanske träffas med Jens, vi får se.
Annars så händer det väl en massa. Nationella i matte imorgon, del 2. Jag tror att det går bra. Och jag fick MVG på engelska uppsatsen, vilket är gött som faaaaaan! :D Jag förväntade mig ett VG faktiskt.

Eddie är typ sjuk :( Det är inte alls bra eller kul... Men sånt händer.

Jag ska vara i Polen med mami, vi får hoppas att vi inte sår ihjäl varandra och att det blir trevligt. Annars blir det tråkigt. Ha Ha

Nu har jag matte, men jag är för trög för att ens räkna nåt. Hoppas att Frida inte blir tjurig på mig ;)
Men hon är snäll. Och pratar skåååånska, hihi. Jag härmar henne ibland för skojs skull, inte för att det går bra eller nåt men övning ger färdighet, eller hur?

Jag har blivit lite mer social på min blogg. WOOOHOOO! :D

Kram Kram <3
Eiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0